Wpisy z bloga

Subskrybuj Kanał Wpisy z bloga
Bezpieczne IT i nowoczesne technologie w praktyce.
Zaktualizowano: 2 hours 51 min temu

Kwartalna oferta promocyjna GFI Software

śr., 02/08/2017 - 14:06

Poniżej zamieszczamy listę atrakcyjnych promocji kwartalnych na nowe produkty i odnowienia GFI Software oraz Kerio, które potrwają do 30 września 2017.

Promocje dotyczące produktów GFI

1. Aż do 50% zniżki na zakup minimum 25 nowych licencji GFI MailEssentials, GFI Archiver, GFI LanGuard lub GFI WebMonitor. Promocja nie dotyczy tzw. nieterminowych odnowień oraz zakupu dodatkowych licencji.

2. Zamień dotychczasowy produkt na jedno z rozwiązań GFI. Klienci, którzy przed zakupem okażą aktywną licencję lub ważną wycenę konkurencyjnego produktu mogą zamienić dotychczasowe rozwiązanie na produkt GFI i otrzymać na niego aż do 50% zniżki od ceny dla nowego zakupu. Promocja obejmuje wszystkie nowe licencje produktowe GFI.

3. Aż do 50% zniżki na przejście z produktu użytkowanego w ramach programu GFI Prime do pełnej wersji takiego rozwiązania. Promocja dotyczy sprzedaży nowych licencji z wyłączeniem produktów GFI FaxMaker Online, GFI OneGuard, GFI OneConnect,  tzw. nieterminowych odnowień oraz zakupu dodatkowych licencji.

4. Użytkownicy, których wsparcie produktowe wygasa między 1 lipca a 30 września 2017 chcący odnowić je na kolejne dwa lata otrzymają trzeci rok wsparcia za darmo. Promocja obejmuje odnowienia wsparcia licencji produktów GFI z wyłączeniem GFI FaxMaker Online, GFI OneGuard, GFI OneConnect, tzw. nieterminowych odnowień i dodatkowych licencji. Zakup 3-letniego wsparcia musi być przeprowadzony jako jedna transakcja.

5. Klienci, których wsparcie produktu wygasło mogą otrzymać aż do 20% zniżki jeśli odnowią wsparcie przed 15 sierpnia 2017. W przypadku odnowienia wsparcia do 15 sierpnia 2017 będzie ono aktywne od dnia zakupu. Promocja dotyczy odnowień produktów GFI MailEssentials, GFI Languard, GFI Webmonitor, GFI FaxMaker, GFI EventsManager, GFI EndpointSecurity, GFI Archiver.

6. Użytkownicy, których wsparcie produktowe wygasa między 1 października a 31 listopada 2017 mogą liczyć na zniżkę aż do 15% jeśli odnowią wsparcie przed 30 września 2017. Promocja ważna od 15 sierpnia do 30 września 2017. Promocja obejmuje odnowienia produktów GFI z wyłączeniem GFI FaxMaker Online, GFI OneGuard, GFI Connect.

7. Atrakcyjne rabaty na zakup nowych licencji GFI OneConnect i GFI OneGuard przed upływem 30 września 2017. Jeśli jesteś zainteresowany wyceną, napisz do nas na sprzedaz@suncapital.pl.

Promocje dotyczące produktów Kerio

1. Klienci, których wsparcie produktowe wygasa między 1 lipca a 30 października 2017 chcący odnowić je na kolejne dwa lata otrzymają trzeci rok wsparcia za darmo. Promocja obejmuje odnowienia wsparcia licencji wszystkich produktów KERIO.

2. Użytkownicy, których wsparcie produktu wygasło przed 30 czerwca 2017 mogą otrzymać aż do 20% zniżki jeśli odnowią wsparcie przed 15 sierpnia 2017. W przypadku odnowienia wsparcia do 15 sierpnia 2017 będzie ono aktywne od dnia zakupu. Promocja dotyczy odnowień wszystkich produktów KERIO.

3. Klienci, których wsparcie produktowe wygasa między 1 października a 31 listopada 2017 mogą liczyć na zniżkę aż do 10% jeśli odnowią wsparcie przed 30 września 2017. Promocja ważna od 15 sierpnia do 30 września 2017, obejmuje odnowienia wszystkich produktów KERIO.

Jeśli jesteś zainteresowany którąś z ofert promocyjnych, skontaktuj się z Sun Capital pisząc na adres sprzedaz@suncapital.pl. Zachęcamy do skorzystania z promocji już teraz!

Kategorie: Kategoria

CryptoSafeGuard – nowa funkcjonalność BackupAssist

pt., 28/07/2017 - 13:32

BackupAssist CryptoSafeGuard

Znaczenie tworzenia kopii zapasowych dla wszelkiego rodzaju danych przybrało na znaczeniu zwłaszcza po ostatnich atakach typu ransomware. Wynika to z faktu, że kopia systemu jest w zasadzie jedynym rozwiązaniem jeśli nasze pliki zostały zainfekowane i są praktycznie bezużyteczne – ważnym jest aby przygotować nasze środowisko backupowe do tej krytycznej roli.
BackupAssist zawsze cechował się solidnymi i niezawodnymi rozwiązaniami odzyskiwania. CryptoSafeGuard to dodatkowy krok w celu zapewnienia ochrony zarówno dla zadań tworzenia kopii zapasowych, jak i miejsc docelowych, w których backup jest przetrzymywany.

CryptoSafeGuard Protector

CryptoSafeGuard Protector uniemożliwia innemu niż BackupAssist oprogramowaniu uzyskanie dostępu do miejsca docelowego, w którym znajduje się kopia zapasowa. Ta dodatkowa warstwa ochrony jest włączona przy pierwszym uruchomieniu zadania tworzenia kopii.
CSG Protector nie powoduje zauważalnego przeciążenia systemu a swoją ochroną obejmuje również lokalizacje sieciowe (NAS i iSCSI).


Należy pamiętać, że CryptoSafeGuard Protector działa tylko na urządzeniach, na których jest zainstalowany BackupAssist, co oznacza, że jeśli podłączymy dysk zewnętrzny z danymi pod urządzenie, które nie ma zainstalowanego BackupAssista – backup na tym dysku nie będzie w żaden sposób chroniony. Podobnie jest z chwilą odinstalowania BackupAssist z urządzenia.

CryptoSafeGuard Detector

CryptoSafeGuard Detector jest uruchamiany z chwilą wykonywania zadania backupu, skanuje on dane, dla których ma zostać utworzona kopia zapasowa. Za pierwszym razem skanowaniu podlegają wszystkie dane, następne skanowanie obejmuje tylko dane, w których nastąpiły zmiany.


Detector podczas skanowania wykorzystuje różnego rodzaju reguły i strategie w celu wykrycia ransomware. CryptoSafeGuard będzie zaktualizowany wraz z pojawieniem się nowych rodzin ransomware, a proces skanowania będzie się rozwijał, aby dotrzymać kroku zagrożeniom stwarzanym przez ransomware.

Dzięki zastosowaniu wielu kontroli tych samych danych, CryptoSafeGuard minimalizuje częstotliwość występowania fałszywych zgłoszeń dotyczących pozytywnych wykryć ransomware, minimalizując tym samym konieczność przeglądania plików i tworzenia białych list. Użytkownik ma możliwość tworzenia białych list z danymi zawierającymi foldery, czy rozszerzenia plików i tym samym ułatwić administrowanie tym procesem.

Proces wykrywania infekcji

Poniższy diagram przedstawia w jaki sposób CryptoSafeGuard Detector reaguje na wykrycie ransomware. Kluczową sprawą jest tutaj ochrona ochrona polegająca na zablokowaniu wszystkich zadań backupu z chwilą wykrycia infekcji. Po jej potwierdzeniu użytkownik może w bezpieczny sposób dokonać odnowienia systemu wykorzystując do tego wcześniej przygotowaną kopię.

Proces whitelistingu

Ten schemat pokazuje, jak Detector CryptoSafeGuard działa po tym, jak system został naruszony i w celu upewnienia się, że infekcja nie rozprzestrzeniła się na Twoje kopie zapasowe. Końcowy etap odzyskiwania świadczy o tym jakie znaczenie ma posiadanie chronionej „czystej” kopii zapasowej, która jest kluczem do odzyskania systemu po ewentualnym ataku.

CryptoSafeGuard Detector skanuje potencjalne zagrożenia, gdy zadanie tworzenia kopii zapasowej wymaga upewnienia się, że wykonywane kopie zapasowe są czyste. BackupAssist używa prostych kryteriów, aby początkowo oznaczyć plik jako podejrzany, a następnie zastosować coraz bardziej złożone analizy w celu potwierdzenia możliwego zagrożenia. To skutkuje szybszym skanowaniem danych przy jednoczesnym zmniejszeniu częstości występowania fałszywych „pozytywnych wykryć”.

W jak sposób pobrać CryptoSafeGuard

CryptoSafeGuard jest dostępny do pobrania ze strony producenta w wersji BackupAssistBETA

Kategorie: Kategoria

Metody utylizacji nośników backupu

czw., 13/07/2017 - 15:34

Każde przedsiębiorstwo, które wykonuje backup niezbędnych do jego funkcjonowania danych staje przed wyzwaniem utylizacji zużytych kopii zapasowych.To zadanie jest niezwykle ważne, ponieważ backup zawiera zazwyczaj kluczowe dla firm dane, takie jak dokumenty finansowe, dane pracowników czy klientów, dlatego watro zastanowić się nad opracowaniem polityki usuwania tych nośników z przedsiębiorstw. Poniżej zamieszczamy zalety i wady pięciu sposobów utylizacji zużytych kopii zapasowych proponowanych przez specjalistów od backupu, firmy Cortex – producenta oprogramowania BackupAssist®.

1. Nadpisywanie

Nadpisanie nośnika backupu nic nieznaczącymi danymi binarnymi to najłatwiejszy sposób, aby wyeliminować ryzyko kradzieży danych. Istnieje wiele programów do nadpisywania danych, dlatego ta metoda jest bardzo tania.

Niestety każde rozwiązanie ma wady. Nadpisywanie nie jest w stu procentach skuteczne, ponieważ przy pomocy odpowiednich narzędzi dane z nadpisanego dysku mogą zostać odzyskane. Kolejnym minusem tej metody jest czas nadpisywania danych – proces może  się bardzo wydłużyć, gdy chcemy usunąć większą ilość danych. Jeśli chcesz wyrzucić jakiś nośnik, ponieważ uległ on uszkodzeniu, stosując metody konwencjonalne nie będziesz w stanie ani odczytać zapisanych na nim danych, ani nic na nim nadpisać. Kiedy korzystamy z nadpisywania, kwestia fizycznej utylizacji nośnika pozostaje nierozwiązana.

2.  Fizyczne zniszczenie

Kolejną, bardzo popularną i efektywną, metodą jest fizyczne zniszczenie zużytego nośnika backupu – istnieją przeznaczone do tego maszyny niszczące. Niestety, zazwyczaj maszyny te są drogie i zajmują dużo miejsca, co sprawia, że niektórzy administratorzy decydują się na samodzielne zniszczenie zużytych nośników, które może skutkować nabawieniem się przez nich urazów.

3. Rozmagnesowanie

Rozmagnesowanie to jeden z najstarszych znanych sposobów na pozbycie się starych nośników backupu. Ta metoda jest szybka i nie stwarza fizycznego zagrożenia dla użytkownika. Należy jednak zauważyć, że dzisiejsze dyski i taśmy są bardziej odporne na rozmagnesowanie, dlatego warto rozważyć skorzystanie z komercyjnych narzędzi służących do rozmagnesowania, a te są dosyć kosztowne. Wadą takiego sposobu utylizacji jest to, że użytkownikom trudno zweryfikować czy dane z nośników faktycznie zostały zniszczone. Upewnienie się, że nie da się odczytać danych z rozmagnesowanego nośnika może pochłonąć dużo czasu i nie być wolne od błędów, dlatego nie należy stosować tej metody jako metody głównej.

4. Profesjonalna utylizacja

Istnieją certyfikowani dostawcy świadczący usługi utylizacji zużytych nośników backupu, czy to uszkodzonych czy też nie. U takich dostawców można wybrać opcję recyklingu danego nośnika lub jego całkowite zniszczenie. Należy upewnić się, że usługi, z których zamierzasz skorzystać są wiarygodne – zapytaj w jaki sposób dany usługodawca ma zamiar wyczyścić twoje firmowe dane i nalegaj na potwierdzenie czy dane wraz z nośnikiem zostały usunięte. Potwierdzeniem może być na przykład wideo z nagranym momentem niszczenia nośnika lub przekazanie przez usługodawcę szczątków tego nośnika. Po dostarczeniu dowodów zniszczenia nośnika powinieneś otrzymać certyfikat utylizacji – firmy, które go nie wystawią powinny wzbudzić podejrzenie klienta.

5. Najlepszy sposób: kombinacja powyższych metod

Jako że wszystkie powyższe metody mają swoje wady i zalety, najlepszym sposobem na ich zbilansowanie jest zastosowanie ich kombinacji –  możesz na przykład rozmagnesować i nadpisać swoje nośniki przed ich samodzielnym fizycznym zniszczeniem  lub oddaniem w ręce odpowiedniej firmy zajmującej się utylizacją, co zapewni Ci kompletną ochronę przed kradzieżą danych.

Źródło: https://www.backupassist.com/blog/news/the-best-ways-to-destroy-backup-media/
Kategorie: Kategoria

RODO – obciążenie czy szansa? Posłuchaj podcastu SOPHOS i zdecyduj

pon., 10/07/2017 - 10:41

Jeśli chcesz dowiedzieć się jakie organizacje zostaną objęte unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), które zacznie obowiązywać 25 maja 2018, jakie środki bezpieczeństwa muszą zostać podjęte przez te organizacje oraz jakie kary przewiduje regulacja jeśli dojdzie do złamania zasad przechowywania danych, zapraszamy do wysłuchania podcastu przygotowanego przez producenta Sophos®.

Posłuchaj nagrania tutaj i zdecyduj czy RODO to obciążenie czy szansa dla organizacji, aby lepiej chronić dane osobowe swoich pracowników, partnerów i klientów.

Źródło

Kategorie: Kategoria

Wirus Petya odpowiedzialny za ataki ransomware w Europie Środkowowschodniej

czw., 06/07/2017 - 14:36

Ransomware Petya

W ubiegłym tygodniu liczne instytucje finansowe, organizacje rządowe oraz przedsiębiorstwa z regionu Europy  Środkowowschodniej, w tym polskie, zostały zaatakowane przez wirusa Petya (nazywanym również GoldenEye lub PetrWrap).

Przebieg ataku

Laboratoria producenta Sophos® ustaliły, że ransomware używa exploitu EternalBlue, aby szerzyć się w obranej za cel sieci. Wspomniany exploit atakuje usługę Windows SMB, która służy do współdzielenia plików oraz drukarek w ramach sieci lokalnych. Petya podejmuje również próby wewnętrznego rozprzestrzeniania się poprzez złamanie hasła administratora i infekowanie innych komputerów używając do tego zdalnych narzędzi administratora. Dodatkowo wirus jest w stanie rozprzestrzeniać się wewnętrznie poprzez zainfekowanie udziałów sieciowych na innych komputerach. Jest to możliwe, ponieważ Petya uruchamia kod przechwytujący dane uwierzytelniające i próbuje złamać hasła użytkowników, a następnie uruchomić ransomware. Zainfekowanie komputerów zdalnych jest możliwe, gdyż wirus wykorzystuje legalne narzędzie administracyjne – PsExec z pakietu Microsoft SysInternals.

Jak się chronić?

Co możesz zrobić, aby zabezpieczyć się przed atakiem? Poniżej kilka najważniejszych porad:

  • upewnij się, że wszystkie systemy są zaopatrzone w najnowsze „łatki”, łącznie z „łatką” zamieszczoną w biuletynie Microsoft  MS17-010
  • rozważ zablokowanie narzędzia Microsoft PsExec na komputerach użytkowników
  • regularnie wykonuj backup i przechowuj jego kopię poza lokalizacją źródłową
  • unikaj otwierania załączników z maili pochodzących od nieznanych adresatów

 Bezpłatne narzędzia Sophos® do ochrony przed ransomware

Zachęcamy do pobrania bezpłatnych narzędzi producenta Sophos, które wspomogą Cię w walce z ransomware.

Sophos Home dla Windows i Mac

Sophos XG Firewall dla użytkowników domowych

Sophos Mobile Security dla systemu Android

Narzędzie Sophos do usuwania wirusów

Antywirus dla Linux

Przetestuj Sophos Intercept X za darmo!

Źródło
Kategorie: Kategoria

Koniec z ransomware! – sprawdź nową promocję od SOPHOS

czw., 22/06/2017 - 10:44

Nie pozwól, aby ataki hakerów podniosły Ci ciśnienie i temperaturę! Dzięki produktom Sophos® zabezpieczysz się przed utratą wrażliwych danych i nie zapłacisz okupu w Bitcoinach! Zapraszamy do zapoznania się z nową ofertą promocyjną producenta, która może wspomóc Cię w skutecznej obronie przed ransomware.

Produkty objęte promocją to: 

  • Sophos Central Intercept X
  • Sophos Endpoint Exploit Prevention:
  • Sophos Sandstorm

Warunki promocji:
– promocja trwa do 30 września 2017
– promocją objęte są projekty zarejestrowane w Sophos, o wartości powyżej 2500 EUR
– promocja skierowana jest do klientów z sektorów: publicznego i rządowego
– promocja dotyczy zakupu nowych licencji Sophos Intercept X, Sophos Endpoint Exploit Prevention lub Sophos Sandstorm na okres 3 lat (nie dotyczy odnowień licencji już istniejących)
– promocja nie dotyczy produktów Competitive Upgrade
– promocja nie łączy się z innymi promocjami ogłoszonymi przez producenta w tym okresie

Jeśli jesteś zainteresowany jednym z rozwiązań Sophos® do walki z ransomware lub chcesz poznać ceny powyższych produktów, skontaktuj się z Sun Capital pisząc na adres: sprzedaz@suncapital.pl lub dzwoniąc pod numer tel.: 71 360 81 00. Zapraszamy do kontaktu!

Zespół Sun Capital

Kategorie: Kategoria

MailStore Server a unijne rozporządzenie dot. ochrony danych osobowych

wt., 20/06/2017 - 14:17

Za nieco mniej niż rok, bo już 25 maja 2018, wejdzie w życie rozporządzenie o ochronie danych osobowych w skrócie RODO (ang. GDPR – General Data Protection Regulation), które ma na celu ujednolicenie europejskiego prawa w tym zakresie. Dotychczas lokalne przepisy wypracowane na podstawie unijnej dyrektywy dot. ochrony danych znacznie różniły się w poszczególnych krajach; od maja przyszłego roku RODO zacznie bezzwłocznie obowiązywać we wszystkich państwach członkowskich UE. Podobnie jak dyrektywa, rozporządzenie będzie się koncentrowało na ochronie osób fizycznych w procesie przetwarzania danych osobowych. RODO ma skłonić europejskie firmy, aby przywiązywały większą wagę do ochrony praw osób fizycznych podczas przechowywania i przetwarzania danych.

 Zalety archiwizacji poczty

Użytkownicy końcowi często pytają jaki związek z nadchodzącymi zmianami prawnymi ma archiwizacja poczty z MailStore. Ujmując rzecz najogólniej, archiwizacja jest kluczowym elementem przechowywania danych w firmie. Profesjonalna archiwizacja sprawia, że zarządzanie danymi staje się znacznie łatwiejsze lub w ogóle możliwe. Firmy, które nie korzystają z rozwiązań do archiwizacji poczty mają niewielką kontrolę nad zgromadzonymi wiadomościami. Przedsiębiorstwa używające MailStore Server do archiwizacji poczty mogą być pewne, że jego działanie obejmuje różne obszary, które powinny być uwzględnione w strategii ochrony danych.

Wiele firm zabrania pracownikom wysyłania z firmowego konta wiadomości zawierających treści prywatne – z MailStore Server można uniknąć takich ograniczeń dzięki licznym funkcjom zabezpieczającym archiwum przed nieautoryzowanym dostępem, manipulacją i usuwaniem maili.

Mailstore Server a RODO

Jeśli na przykład klient lub były pracownik powoła się na art. 17, rozdz. 1 RODO żądając natychmiastowego usunięcia maili z lokalnego urządzenia pamięci lub różnych komputerów, dzięki MailStore wiadomości mogą zostać szybko znalezione (ponieważ są przechowywane centralnie w archiwum) i usunięte przez uprawnioną osobę. Jednocześnie zdarzenie to jest rejestrowane po to, aby w przypadku naruszenia zasad zgodności zmiana mogła zostać wyśledzona wewnętrznie.

Kolejny scenariusz ma związek z prawem do przesyłania danych (art. 20 RODO), który mówi o tym, że osoby fizyczne mogą ubiegać się o przesłanie danych w formie czytelnej dla urządzeń. Również wtedy MailStore Server może okazać się pomocny, ponieważ w przypadku tego rozwiązania elektroniczny dostęp do zarchiwizowanych maili jest zawsze możliwy.

Powyżej zaprezentowano jedynie dwie sytuacje, w których archiwizacja poczty z MailStore może pomóc zachować zgodność z nowy unijnym prawem, które już niedługo będzie obowiązywać w krajach wspólnoty oraz poza ich granicami. Wszystkim firmom, małym, średnim i dużym zalecamy, aby zasięgnęli porad u specjalistów z zakresu bezpieczeństwa IT oraz prawników.

Źródło
Kategorie: Kategoria

Zabezpieczony: Webinar dla partnerów Kerio/GFI – postępy w integracji obu firm

wt., 13/06/2017 - 11:55
This post is password protected. To view it please enter your password below
Kategorie: Kategoria

DP Roadshow Wrocław 12 czerwca – zapraszamy do rejestracji

śr., 07/06/2017 - 11:49

Jako Partner Premium wydarzenia, Sun Capital wraz z organizatorami, czyli Xopero, QNAP, Western Digital oraz G Data serdecznie zapraszają użytkowników końcowych na śniadanie biznesowe, które odbędzie się 12 czerwca 2017 we Wrocławiu w hotelu Ibis Styles przy pl. Konstytucji 3 Maja 3.

Uczestnicy spotkania będą mogli zaczerpnąć porad dotyczących tego w jaki sposób przygotować się na nadchodzącą rewolucję, którą zapowiada wprowadzenie unijnego rozporządzenia ws. ochrony danych osobowych (RODO) mającego obowiązywać od 25 maja 2018. Poniżej zamieszczamy link rejestracyjny oraz plan wydarzenia.

Link rejestracyjny

Agenda

8:30 – 9:00    Rejestracja

9:00 – 9:15    Powitanie

9:15 – 12:30  LiveDemo

Xopero:   Profesjonalne zabezpieczenie danych Twojej Organizacji.

QNAP:     Wielofunkcyjne urządzenia do przechowywania i udostępniania danych.

G Data:   Plaga ransomware – czym są i jak walczyć z zagrożeniami szyfrującymi?

WD:         Każdy dysk ma swoje zastosowanie.

Sun Capital: MailStore Server – światowy standard w archiwizacji poczty.

Gorąco zachęcamy do rejestracji na wydarzenie!

Zespół Sun Capital

Kategorie: Kategoria

Zabezpieczony: Webinar dla Partnerów: Wprowadzenie do oferty GFI

pon., 22/05/2017 - 12:25
This post is password protected. To view it please enter your password below
Kategorie: Kategoria

Kerio: UTM może być prosty w obsłudze

czw., 18/05/2017 - 12:07

Kerio Control to wielofunkcyjny UTM nowej generacji – zawiera takie funkcje jak: firewall, moduł zapobiegania włamaniom i ich wykrywania (IPS), antywirus na brzegu sieci, VPN oraz filtrowanie treści internetowych i aplikacji…

Zapraszamy do zapoznania się z całym artykułem z Vademecum CRN maj 2017

 

Kategorie: Kategoria

Webinar na żywo: Rozporządzenie PE ws. ochrony danych osobowych – w jaki sposób Sophos może pomóc Ci zachować zgodność?

czw., 18/05/2017 - 11:00

Zapraszamy na kolejny z cyklu webinar przygotowany przez producenta Sophos® poświęcony zmianom, które czekają przedsiębiorstwa, gdy od 25 maja 2018 zacznie obowiązywać rozporządzenie Parlametu Europejskiego ws. ochrony danych osobowych.

Podczas ostatniego webinaru prowadzący skupili się na omówieniu treści rozporządzenia oraz jego znaczenia dla zarządzania firmowymi danymi, natomiast w nadchodzącym webinarze technicznym Michael Veit, konsultant Sophos ds. bezpieczeństwa, wyjaśni w jaki sposób efektywnie chronić urządzenia ochrony sieci oraz punktów końcowych za pomocą Synchronized Security i szyfrowania SafeGuard, po to aby przygotować firmową infrastrukturę IT na wejście w życie rozporządzenia ws. ochrony danych.

Webinar odbędzie się 30 maja 2017 o godz.10:00. Zarejestruj się tutaj.

Uwaga: webinar w języku angielskim. Jeśli chciałabyś uczestniczyć, ale ze względu na inne zobowiązania nie możesz, zarejestruj się, a otrzymasz link do nagrania.

Zachęcamy do rejestracji!

Kategorie: Kategoria

Co nowego w BackupAssist v10?

wt., 16/05/2017 - 15:04

Producent oprogramowania do tworzenia kopii zapasowych serwerów Windows – firma Cortex zaprezentowała najnowszą, 10 wersję BackupAssist. Poniżej lista najnowszych funkcjonalności tego rozwiązania.

– Nowość – Public Cloud Backup – Backup Assist 10 oferuje tworzenie kopii zapasowych plików, folderów i aplikacji w chmurze. Na chwilę obecną obsługa wspierana jest przez serwisy chmurowe Amazon i Microsoft Azure (jako miejsce magazynowania danych) jednakże firma zapowiada rozszerzenie listy dostawców w przyszłości.

– Nowość – Data Deduplications – BackupAssist 10 umożliwia tworzenie izolowanych kopii zapasowych z użyciem szyfrowania AES-256. Klucze szyfrowania, ochrona haseł i bezpieczny transfer https sprawiają, że dostawca chmury ma zerową wiedzę na temat zawartości danych, zarówno w spoczynku (po stronie serwera), jak i podczas ich przesyłania. Każdy kontener z danymi jest całkowicie niezależny od siebie nawet wtedy, gdy istnieje wiele kontenerów na tym samym koncie w chmurze.

– Nowość – Resilient transfers – Nigdy nie wysyłaj tych samych danych dwa razy! Jeśli zadanie archiwizacji zostanie przerwane podczas przesyłania dużego pliku, zadanie kopii zapasowej będzie kontynuowane dokładnie w miejscu, w którym zostało przerwane: w połowie tego transferu plików, nie od zera.

– Nowość – Advanced Dynamic Help – wprowadzono ułatwienia związane z pomocą – pomoc kontekstowa zawarta w oprogramowaniu łączy się bezpośrednio z odpowiednimi treściami i bazą danych.

– Nowość – Advanced Windows Server 2016 support – BackupAssist 10 może również tworzyć kopię dla Nested VM  i Shield VM.

Źródło
Kategorie: Kategoria

Webinarium Sophos na żywo: Dowiedz się więcej na temat rozporządzenia PE ws. ochrony danych osobowych

pon., 08/05/2017 - 15:51

Sophos® zaprasza na webinarium, podczas którego prawnik, dr Bettina Kähler z firmy PrivCom Datenschutz GmbH, omówi najważniejsze aspekty planowanej regulacji: wpływ na określone firmy, jakie wymagania muszą zostać spełnione, żeby zachować zgodność i jakie środki można podjąć już teraz, aby przygotować się do jej wprowadzenia 25 maja 2018 roku.

Ponadto, Michael Veit, konsultant ds. bezpieczeństwa w Sophos, udzieli praktycznych wskazówek, pokazując jak korzystanie z połączonych ze sobą rozwiązań bezpieczeństwa Next-Gen IT może zapewnić skuteczną i zgodną ochronę danych przy minimalnym wysiłku.

Webinarium odbędzie się 17 maja 2017 o godz. 10:00 i będzie trwało godzinę. Zarejestruj się tutaj.

Uwaga: webinarium w języku angielskim. Jeśli chciałabyś uczestniczyć, ale ze względu na inne zobowiązania nie możesz, zarejestruj się, a otrzymasz link do nagrania.

Gorąco zachęcamy do skorzystania z wiedzy ekspertów!

Kategorie: Kategoria

Zabezpieczony: Partner Forum Wrocław 2017

pt., 05/05/2017 - 11:21
This post is password protected. To view it please enter your password below
Kategorie: Kategoria

Dane kontaktowe

Sun Capital Sp. z o.o. 
ul. Ołtaszyńska 92c/6
53-034 Wrocław

tel. +48 071 707-03-76
tel. +48 071 360-81-00

suncapital[at]suncapital.pl

https://www.suncapital.pl

Subskrybuj nowości

Newsletter obsługiwany przez sendingo