Wpisy z bloga

Subskrybuj Kanał Wpisy z bloga
Bezpieczne IT i nowoczesne technologie w praktyce.
Zaktualizowano: 2 hours 31 min temu

Webinarium SOPHOS PL: Cyberprzestępcy i ich nowy arsenał w 2019 roku – jak wygrać z EMOTET i innymi zagrożeniami

czw., 17/01/2019 - 13:48

Na początku 2019 roku producent oprogramowania i sprzętu SOPHOS zaprasza na kolejny cykl webinariów, podczas którego inżynierowie podzielą się swoją wiedzą na temat stale rosnącej liczby cyberzagrożeń oraz nowości w ofercie produktowej SOPHOS, przybliżając użytkownikom jak działają premierowe funkcjonalności.

Pierwsze webinarium z cyklu odbędzie się już w piątek 25 stycznia 2019 roku o godzinie 11:30, a traktować będzie o złośliwym oprogramowaniu, które staje się coraz bardziej wyrafinowane i często wykorzystuje zupełnie nowe sposoby, aby wtargnąć do i rozprzestrzeniać się w sieci firmowej.

Prowadzący webinarium opowie o tym:

• jak działają nowocześni hakerzy;

• jak skutecznie chronić swoją firmę przed nowymi zagrożeniami;

• jak analizować ataki, aby wykryć „uśpiony” złośliwy kod;

• w jaki sposób uzyskać raporty, które wykażą czy miała miejsce kradzież danych.

Producent umożliwi uczestnikom zadawanie pytań na żywo przez czat. 

REJESTRACJA na wydarzenie

Zapraszamy do wzięcia udziału!

 

Kategorie: Kategoria

Zmiana rabatów dla klientów GFI Software z sektorów GOV, EDU i NGO

czw., 10/01/2019 - 11:12

GFI Software ogłosiło, że od 1 lutego 2019 roku zaczną obowiązywać nowe rabaty dla klientów z sektora rządowego, sektor edukacji oraz dla organizacji non-profit.

Ujednolicony rabat dla klientów GOV, EDU i NGO dla wszystkich produktów GFI, w tym GFI Unlimited, Kerio i Exinda wynosić będzie 20% od cen MSRP.

Kategorie: Kategoria

Oferta promocyjna od GFI Software™ – I kwartał 2019 roku

czw., 10/01/2019 - 10:44

W pierwszym kwartale Nowego Roku producent przygotował akcję promocyjną dla nowych klientów, szczegóły znajdziesz poniżej.

Zamień dotychczasowe rozwiązanie na GFI Unlimited lub Exinda

Do 29 marca 2019 klienci, którzy okażą ważną licencję lub wycenę konkurencyjnego rozwiązania będą mogli zamienić je na rozwiązanie GFI Unlimited lub Exinda i otrzymać aż do 50% zniżki od cen nowego zakupu tych produktów. Aby skorzystać z promocji należy przedstawić ważny certyfikat lub wycenę konkurencyjnego rozwiązania. Powyższa oferta promocyjna dotyczy sprzedaży nowych licencji GFI Unlimited lub Exinda.

Zachęcamy do skorzystania z promocji!

Kategorie: Kategoria

Oferta promocyjna od GFI Software™ – I kwartał 2019 roku

śr., 09/01/2019 - 11:28

W pierwszym kwartale Nowego Roku producent przygotował tylko jedną akcję promocyjną, o której przeczytasz poniżej.

 

Kategorie: Kategoria

IceWarp – poczta i praca grupowa inaczej [BrandsIT]

pt., 04/01/2019 - 12:25

Polecamy artykuł Przemysława Kucharzewskiego na temat oferowanego przez nas rozwiązania do komunikacji, czyli serwera poczty elektronicznej IceWarp. Zapraszamy do lektury!

Opisać czym jest IceWarp w jednym artykule jest niezmiernie trudno, podobnie jak przyszłoby komuś napisać, czym jest Microsoft Office365 czy Exchange, ale spróbuję zainteresować Was tym rozwiązaniem, które jest pocztą elektroniczną klasy biznes i jednocześnie kompleksowym rozwiązaniem ułatwiającym pracę (nie tylko komunikację) w firmie.

Zapewne wielu z czytelników po raz pierwszy słyszy nazwę IceWarp, więc na początek pozwolę sobie na przedstawienie tej firmy. IceWarp to organizacja powstała w 1999 roku, posiadająca oddziały w Rosji, Indiach, Niemczech, a której siedziby główne mieszczą się w czeskiej Pradze i w Springfield w USA. Rozwiązania firmy są dostępne dzięki sieci dystrybutorów w 50 krajach świata, w tym w Polsce – jedynym autoryzowanym dystrybutorem tego producenta jest wrocławska spółka Sun Capital. W 2011 i 2012 roku IceWarp został spozycjonowany jako jedna z firm w Top 100 rankingu Red North America Technology. Zdobył również nagrodę TMCnet w kategorii Unified Communications w latach 2011 i 2012, zaś w roku 2016 otrzymał nagrodę Real Time Web Solutions Excellence Award. Rozwiązania IceWarp działają w ponad 50 tysiącach organizacji, więc z całą stanowczością można je określić jako sprawdzony produkt. Użytkownikami IceWarp są m.in. sieć hoteli Marriot, Sony, Swiss Post, Canon czy Wendy’s.

Poczta i czat grupowy

Każdy korzysta z poczty elektronicznej, planuje za pomocą kalendarza, gromadzi kontakty w narzędziu pocztowym i wydawać by się mogło, że nic specjalnego nie można już w tym zagadnieniu wymyślić. A jednak – przypadku IceWarp możliwe jest zaplanowanie spotkania bezpośrednio z poziomu wiadomości e-mail, można odnaleźć kontakt w trakcie umawiania spotkania. Możemy też wysłać wiadomość e-mail z pokoju TeamChat. A TeamChat to most między pocztą i czatem prywatnym, pozwalający na komunikację w grupach, udostępnianie plików i komentowanie zmian. Korzystając z czatu grupowego można udostępnić dowolną wiadomość do jednego lub kilku stworzonych pokojów. Można również korzystać z pomocy swoich współpracowników przy tworzeniu wiadomości e-mail. Użytkownik ma możliwość śledzenia wszystkich aktywności w wybranych pokojach, codziennie otrzymuje wiadomość z podsumowaniem, a oprócz tego są do dyspozycji natychmiastowe powiadomienia push. Narzędzie czatu grupowego pozwala na utworzenie bezpłatnych kont dla gości – można więc zaprosić kontrahentów do wspólnej pracy nad dokumentami i wymieniać się spostrzeżeniami. Team Chat pozwala na tworzenie nieograniczonej liczby czatów, które grupuje się według dowolnych kategorii. W rozwiązaniu pocztowym IceWarp zastosowano funkcję SmartAttach likwidującą problem dużych załączników: zamiast wysyłania całego pliku, serwer pocztowy zastępuje go specjalnym linkiem, który jest odniesieniem do pliku znajdującego się na wewnętrznym serwerze z dokumentami. Jest to pomocne przy wysyłce tych samych załączników do wielu odbiorców. IceWarp jest zgodny z programem Outlook, tak więc poczta, kalendarz i kontakty obsługują kolory oraz format HTML i umożliwiają ich synchronizację z Outlookiem bez niespodziewanych przekłamań formatowania treści wiadomości.

Dokumenty online z ONLYOFFICE

Firma IceWarp sponsoruje i rozwija ONLYOFFICE. A czym jest ONLYOFFICE? To pakiet biurowy w wersji webowej składający się z edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego i programu do prezentacji, przypominający Google Suite. Wiadomym jest, że nie każdy chce wydawać kilkaset złotych rocznie na rozwiązania konkurencji, gdyż w większości organizacji nie są potrzebne wszystkie zaawansowane funkcje, co niektórzy obawiają się korzystania z narzędzi Google.

ONLYOFFICE pozwala na zaawansowane formatowanie, śledzenie zmian w dokumentach tekstowych, tworzenie arkuszy kalkulacyjnych z makrami, tabelami przestawnymi oraz na zaawansowane filtrowanie danych. Klient webowy oferuje przyjazny interfejs użytkownika: w osobnej zakładce można mieć otwarty dokument tekstowy, arkusz kalkulacyjny czy pocztę lub okienko czatu. Przeglądarkowa wersja klienta poczty obsługuje technologię przeciągnij i upuść– dokumenty otwiera się lub udostępnia „upuszczając” je w przeglądarce. Co ważne, ONLYOFFICE wspiera obsługę plików w formatach Microsoft Word, Excel i PowerPoint.

A co, jeśli jesteś offline?

Opcjonalnym składnikiem IceWarp jest pakiet biurowy dla komputerów pracujących pod kontrolą systemu Windows – Desktop Suite – umożliwiający pracę w trybie offline. Składają na niego się cztery aplikacje:

IceWarp Desktop Client – klient pocztowy zawierający kalendarze i kontakty oraz czat. Wspiera obsługę wielu kont pocztowych i różne serwery pocztowe takie jak między innymi: GMail, iCloud, czy Outlook.com. Aplikacja zapewnia m.in. szyfrowanie wiadomości poprzez PGP, zapisywanie historii czatów, opóźnione wysyłanie czy automatyczne tłumaczenie tekstu na inne języki.

IceWarp Desktop Documents – to edytor tekstu oferujący wszystkie istotne funkcje potrzebne do codziennej pracy, w tym m.in. układ dwóch kolumn, automatyczne sprawdzanie pisowni czy edytor równań.

IceWarp Desktop Spreadsheets – arkusz kalkulacyjny wspierający formuły, filtry, pozwalający na tworzenie wykresów i formatowanie warunkowe.

IceWarp Desktop Presentations to narzędzie służące do tworzenia prezentacji z obsługą szablonów i stylów.

Twoja prywatna chmura

IceWarp pozwala na przechowywanie dokumentów w chmurze prywatnej. Mechanizm FileSync automatycznie synchronizuje pliki na wszystkich urządzeniach danego użytkownika pracujących w oparciu o systemy Windows, Mac oraz Linux. Aplikacja FileSync umożliwia automatyczną synchronizację dokumentów zapisanych w chmurze z komputerem. FileSync dodatkowo zsynchronizuje pliki z usługą TeamChat. IceWarp pozwala na wybranie folderów plików, które mają być zachowane w trybie offline. Program FileSync zapisuje najnowszą wersję w sieci i na urządzeniach. Elementy zapisane na serwerze mogą być udostępniane w czatach, wiadomościach, wideokonferencjach lub dostarczone do użytkowników zewnętrznych przy pomocy linku.

Mobilny IceChat dla jabłuszek i Androida

Pakiet zawiera czat, który umożliwia komunikację ze współpracownikami za pośrednictwem wiadomości błyskawicznych, połączeń audio i wideo. Wiadomości mogą być wyświetlane natychmiast po ich otrzymaniu i można na nie odpowiadać bezpośrednio z poziomu ekranu blokady. Zabezpieczyć można całą aplikację albo tylko wybrane rozmowy przy użyciu technologii Touch ID na iPhone oraz używając kodu PIN na Androidzie. Generalnie możliwości komunikacyjne są wręcz nieograniczone dzięki wsparciu technologii VoIP w IceChat.

Administrator ma pełną kontrolę

W IceWarp postawiono na bezpieczeństwo – w programie zaimplementowano w wielopoziomowe mechanizmy bezpieczeństwa: program posiada wbudowany antywirus (silnik Kaspersky Lab), filtr antyspamowy i własny program do generowania kodów jednorazowych używanych do weryfikacji dwuetapowej. Antywirus skanuje pliki wysyłane przez protokół SMTP, wiadomości błyskawiczne, SOCKS i HTTP proxy. Antywirus zapewnia monitorowanie IMAP APPEND, GroupWare, i FTP. To rozwiązanie potrafi odrzucać wiadomości e-mail, usuwać załączniki czy „leczyć” pliki lub poddawać kwarantannie. W serwerze pocztowym zastosowano najnowszy silnik antyspamowy – SpamAssassin zawierający inteligentny filtr Bayesa, który na podstawie wzorców zachowań potrafi kategoryzować wiadomości pocztowe w czasie rzeczywistym (technologia Commtouch), filtrować w oparciu o znaki, tworzyć białe i czarne listy użytkowników i zapewniać ochronę przed wirusami w czasie rzeczywistym (Anti-Spam LIVE).

Administrator zarządza narzędziem przez panel WebAdmin, gdzie może nadawać prawa do kont użytkowników. Do bardziej rozbudowanej i zaawansowanej administracji producent udostępnia dedykowaną aplikację. Architektura typu „multitenant” umożliwia uruchamianie licznych instancji i obsługę wielu domen o różnych parametrach jednocześnie. Każda domena może być podłączona do wybranego przez administratora serwera Active Directory lub LDAP z obsługą SSO. Można ponadto ustawiać różne prawa dostępu dla wybranych użytkowników zgodnie z wytycznymi RODO. Rozwiązanie charakteryzuje się łatwą konfiguracją rekordów DNS zgodnie z formatem zdefiniowanym w RFC.

Dla kogo jest IceWarp?

IceWarp jest dorosłym rozwiązaniem przeznaczonym zarówno dla segmentu małych i średnich firm, jak i korporacji, sektora publicznego centralnego i lokalnego. Wdrożenie i używanie IceWarp oznacza wymierne korzyści dla organizacji liczone w dziesiątkach tysięcy złotych oszczędności rocznie. IceWarp robi ukłon w stronę kanału partnerskiego, dzięki czemu Partner nie jest pomijany przy sprzedaży, odnawianiu czy przedłużaniu licencji, a także samym wdrożeniu rozwiązania.

IceWarp oferowany jest w trzech wersjach: SMB do 500 użytkowników, Enterprise od 500 do 10.000 oraz w wersji dla ISP (aż do 300.000) i wsparciem dla systemów Linux i Windows. Program występuje również w opcji whitelabel, czyli w wersji pozwalającej na oznaczenie logiem dostawcy usług. Jest to doskonała okazja do dla wszystkich dostawców Internetu (ISP) czy centrów danych, pozwalająca na oferowanie usług potrzebnych praktycznie wszystkim ich klientom.

Dobrze, że nie jesteśmy skazani tylko na rozwiązania globalnych graczy. Nie wszyscy lubią powszechne rozwiązania z różnych powodów, przede wszystkim dlatego, że nie wiemy właściwie, co się dzieje z naszymi danymi, gdzie dokładnie są przechowywane, do czego są albo mogą być wykorzystane i kto ma do nich dostęp. Dochodzi do tego także polityka cenowa producentów, niejasne zasady sprzedaży w kanale partnerskim i ograniczone zaufanie klientów do globalnych graczy, którym coraz częściej zdarzają się wycieki danych. Dystrybutor zaprasza na stronę https://www.icewarptech.pl/product/comparison/,gdzie IceWarp porównany został z konkurencją.

 

Źródło: https://brandsit.pl/icewarp-poczta-i-praca-grupowa-inaczej/
Kategorie: Kategoria

Pogodnych Świąt Bożego Narodzenia i Szczęśliwego Nowego Roku

czw., 20/12/2018 - 12:15

Wszystkim naszym Partnerom, Klientom i ich Rodzinom życzymy pogodnych, pełnych domowego ciepła Świąt Bożego Narodzenia, a także powodzenia w realizacji celów zawodowych i prywatnych w nadchodzącym Nowym Roku – pracownicy i Zarząd Sun Capital Sp. z o. o.

Kategorie: Kategoria

SOPHOS radzi jak być bezpiecznym w sieci podczas tegorocznych Świąt Bożego Narodzenia i nie tylko

czw., 20/12/2018 - 11:28

Specjaliści od bezpieczeństwa z SOPHOS mają kilka rad dla wszystkich użytkowników sieci na te i kolejne święta. Zachęcamy do lektury!

1. Zrób porządek z hasłami do logowania

Nie używaj tego samego hasła do logowania do więcej niż jednej strony – jeśli cyberprzestępcy zdobędą jedno hasło, to bądź pewien, że od razu wypróbują je na wszystkich Twoich kontach. Wymyślaj długie i skomplikowane hasła, a najlepiej użyj managera haseł, który automatycznie wygeneruje unikatowe hasło dla każdej strony.

2. Aktualizuj swoje urządzenia

Gdy producenci udostępniają łatki bezpieczeństwa większość z nich łata dziury w ochronie, o których cyberprzestępcy już wiedzą lub o których dowiedzą się wkrótce. Dlatego nie odkładaj robienia aktualizacji na później, bo przecież „nic do tego czasu nie może się stać”. SOPHOS radzi: rób aktualizacje wcześnie i często.

3. Rób kopie zapasowe dokumentów

Nieważne czy podczas świąt korzystasz z firmowego laptopa czy pracujesz na swoim stacjonarnym komputerze, nie zapominaj o robieniu kopii zapasowych najważniejszych dokumentów zgromadzonych na różnych urządzeniach. W ten sposób nawet jeśli utracisz dane, będziesz mógł je odzyskać.

4. Uważaj na bankomaty-pułapki podczas zakupów

Uważaj na zmodyfikowane bankomaty podczas wypłacania pieniędzy. Przestępcy często mocują fałszywe części do lub wokół bankomatu, aby niepostrzeżenie odczytać dane i PIN Twojej karty. Jeśli zobaczysz bankomat, którego części wyglądają jakby nie pasowały do reszty, zgłoś to do banku i na policję – w ten sposób ochronisz siebie i innych.

5. Uważaj na linki do logowania przesyłane mailem

Kiedy tekst wiadomości zachęca Cię do kliknięcia w link, aby zalogować się do konta i zmienić hasło, to najprawdopodobniej został wysłany przez cyberprzestępcę starającego się zwabić Cię do odwiedzenia przygotowanej prze niego fałszywej strony, która wygląda tak samo jak właściwa strona, z tym, że Twoje dane logowania i hasło trafiają w ręce przestępców, a nie administratora prawdziwej strony.

6. Szukaj kłódki certyfikatu przed polem URL w wyszukiwarce podczas robienia zakupów online

Kłódka w pasku adresu oraz i URL, który zaczyna się od „HTTPS” oznacza, że strona używa szyfrowanego lub bezpiecznego połączenia. Obecne wszystkie ważne strony, nie tylko te należące do instytucji finansowych, używają HTTPS. Dlatego jeśli zobaczysz, że strona, która wymaga podania danych osobowych nie ma kłódki w pasku adresu przed URL, możesz być pewien, że jest to strona fałszywa.

7. Uważaj na fałszywe maile od firm kurierskich

W czasie Świat Bożego Narodzenia możesz skorzystać z opcji dostawy do domu, a co za tym idzie, z usług kurierskich. Przestępcy dobrze o tym wiedzą i rozsyłają fałszywe wiadomości zawiadamiające o zmyślonych problemach związanych z dostawą, licząc na to, że wpadniesz w ich sieć. Jeśli chcesz skontaktować się z firma kurierską, aby sprawdzić status przesyłki, sam wyszukaj jej numer telefonu lub adres e-mail – nie używaj żadnej z informacji zawartych w treści maila.

8. Nie przesyłaj informacji dotyczących karty kredytowej w wiadomościach e-mail

Może się zdarzyć, że gdy będziesz chciał kupić ten najważniejszy świąteczny prezent, transakcja z użyciem Twojej karty kredytowej zostanie odrzucona, a sprzedawca w dobrej wierze poprosi Cię później o przesłanie danych Twojej karty kredytowej. Niestety, ten e-mail może wpaść w ręce cyberprzestępcom, nawet jeśli sprzedawca w momencie otrzymania wiadomości postępował z nią ostrożnie. Pamiętaj: jeśli masz wątpliwości, nie podawaj danych karty kredytowej.

9. Wyłącz Flash na wszystkich urządzeniach

Chcesz zrobić jedną, prostą rzecz, aby poprawić swoje bezpieczeństwo, teraz i na zawsze? Wyłącz Flash lub odinstaluj go całkowicie, jeśli możesz. Przechwycone pliki Flasha nadal są popularnym sposobem rozprzestrzeniania szkodliwego oprogramowania, a przy coraz mniejszej ilości witryn faktycznie wymagających Flasha bezpieczniej jest pracować bez niego.

10. Zmień hasło domyślne zanim użyjesz nowych domowych urządzeń wideo

Niezależnie od tego, czy jest to nowy monitor dla dzieci, system nadzoru domowego, czy jakakolwiek inna kamera internetowa, prawdopodobnie ma domyślne hasło. Jeśli nie zmienisz hasła przed jej użyciem, ułatwisz cyberprzestępcom włamywanie się i oglądanie czegokolwiek co nagrywasz. To możesz być Ty, Twój dom, Twoje dziecko lub coś innego, co wolałbyś trzymać z dala od wścibskich oczu.

11. Zastanów się zanim udostępnisz coś w mediach społecznościowych

Może wydaje się to oczywiste, ale zbyt częste udostępnianie w mediach społecznościowych jest złym pomysłem i nie ma lepszego czasu, aby Ci o tym przypomnieć niż w sezonie imprezowym. Niezależnie od tego, czy chodzi o zdjęcia innych osób, dane karty kredytowej, fakt, że urządzasz naprawdę fantastyczną imprezę w piątkowy wieczór czy cokolwiek innego, zatrzymaj się i zastanów się, zanim coś udostępnisz. Po opublikowaniu posta, nie będziesz mógł tego cofnąć.

12. Aktualizuj oprogramowanie na nowych urządzeniach przed ich użyciem

Nawet „nowe” komputery i urządzenia wymagają zrobienia aktualizacji przed ich użyciem. W końcu od kiedy zostały zrobione i gdy po raz pierwszy z nich korzystasz, oszuści mieli czas, aby znaleźć nowe luki w zabezpieczeniach do przeprowadzenia ataku. Jeśli chcesz chronić swoje nowe urządzenia, zawsze załataj je przed użyciem, nawet jeśli jest to dzień Bożego Narodzenia i masz ochotę wypróbować swój nowy prezent.

Ale to jeszcze nie wszystko! SOPHOS ma dla Ciebie niespodziankę – jeśli w te  chcesz skorzystać z darmowej ochrony przed malware, ransowmare oraz phishingiem, pobierz i zainstaluj Sophos Home.

 

Źródło: https://nakedsecurity.sophos.com/2016/12/21/our-12-tips-for-staying-safe-online-this-christmas/

 

 

 

 

Kategorie: Kategoria

UTM w nowej wersji 9.6 z obsługą Let’s Encrypt

śr., 19/12/2018 - 15:53

SOPHOS udostępnił nową wersję oprogramowania dla serii SG oznaczoną numerem 9.6. W najnowszej wersji wprowadzono następujące funkcjonalności:

 

  • ATP – przepisana na nowo biblioteka Advanced Threat Protection zapewniająca lepszą wydajność i ochronę;
  • Certyfikaty - dodano możliwość generowania certyfikatów przy użyciu Let’s Encrypt z poziomu UTM; wygenerowane certyfikaty mogą być używane w każdym komponencie UTM, który wymaga certyfikatu;
  • RED - ujednolicono oprogramowanie systemowe; usprawniono wsparcie dla 3G/4G;
  • Sandstorm – dodano opcję ręcznego wysyłania plików do analizy, również tych wybranych przez użytkownika; dodatkowo istnieje możliwość śledzenia archiwalnie wysłanych plików wraz z ich sumą kontrolną;
  • Proxy SMTP – możliwość ręcznego wprowadzenia portu do nadawania (submission port) oraz adresu do nasłuchiwania (listen address);
  • Web Application Firewall (WAF) – możliwość konfigurowania stron z błędami według szablonów użytkownika; możliwość dodania jednolitej identyfikacji wizualnej dla wszystkich stron w firmie;

 

Kategorie: Kategoria

GFI Archiver w wersji 14 oraz FaxMaker w wersji 20 ze zmianą modelu licencjonowania

pt., 14/12/2018 - 13:50

GFI udostępniło nowe wersje znanych i cenionych rozwiązań GFI Archiver oraz GFI FaxMaker:

Najważniejszą zmianą jest przejście w sposobie licencjonowania obu tych produktów na model subskrypcyjny: po wygaśnięciu subskrypcji funkcje archiwizacji i przeszukiwania archiwum w GFI Archiverze są nieaktywne, natomiast w programie GFI Fax Maker w przypadku braku aktywnej subskrypcji przestaje działać wysyłanie faksów. 

Pozostałe usprawnienia i poprawki w GFI Archiver w wersji 14:

  • Naprawiono błąd narzędzia importu/eksportu, który pomijał foldery ze względu na wewnętrzny błąd serwera;
  • Naprawiono błąd narzędzia importu/eksportu plików, który limitował liczbę importowanych plików do stu pozycji;
  • Naprawiono błąd Kreatora Audytu Baz Danych występujący w przeglądarce Chrome;
  • Naprawiono błąd występujący podczas archiwizowania wiadomości z konta journalowego Office 365, powodujący zawieszanie się programu z powodu błędu: „SendMeetingCancellations attribute is required for Calendar items”;
  • Naprawiono błędy związane z niespójnymi wynikami wyszukiwania;
  • Przywracanie zawartości skrzynki – naprawiono błąd związany z przedwczesnym zakończeniem eksportu do pliku pst;
  • Dodatkowe opcje ograniczeń archiwizacji – dodanie adresu email konkretnej grupy nie dodaje już losowego użytkownika;

Pozostałe usprawnienia i poprawki w GFI FaxMaker w wersji 20:

  • Poprawiono błędy archiwizacji oraz błędy w plikach XML w folderze dbcache;
  • Naprawiono błąd w którym usługa Faxmaker nagle zawieszała się podczas wysyłania faksu pod określony numer;
  • Naprawiono błąd w którym usunięty faks pozostawał w folderze nadawczym;
  • Faksy HPDS nie zgłaszają już błędnego statusu do drukarki;
  • Naprawiono błąd związany z brakiem możliwości wysyłania wiadomości SMS przy użyciu ClickatellGFI;
  • Naprawiono błąd Web Monitora, w którym pokazywane było wiele linii zamiast jednej;
  • Naprawiono błąd w sytuacji gdy nagłówek Content-ID jest obecny w e-mailu i wysyłanie faksów jest zakończone niepowodzeniem;
  • Naprawiono błąd monitora linii faksu pokazującego błąd „-1 bytes transferred”;
  • Naprawiono błąd połączenia z serwerem GFI Accounts;
  • Naprawiono błąd polegający na tym, że maile tworzone przez administratora posiadały puste pole „Do:”;
  • Naprawiono błąd, w którym podczas ustawiania przedziału czasowego dla aktualizacji, pole czasu zostawało puste;
  • Naprawiono błąd w którym, w sytuacji gdy licencja próbna wygasła, nie można było wprowadzić licencji komercyjnej;
  • Naprawiono błędy z polami wyboru w zakładce z opcjami dotyczącymi uaktualnień;
  • Naprawiono błąd związany z brakiem pokazywania faksów w kolejce, który można było naprawić tylko poprzez restart usługi korzystając z apletu services.msc;
  • Naprawiono błąd, w którym Troubleshooter przechowywał kopię zarchiwizowanych faksów w sytuacji gdy Firebird nie był skonfigurowany poprawnie;
  • Naprawiono błąd związany z brakiem możliwości sprawdzenia użytkownika w przypadku pozostawienia pustego pola z nazwą użytkownika korzystając z autentykacji SMTP w Email2FAXGateway;
  • etherFax Communication używa protokołu TLS 1.2;
  • GFI LogCollector – jeśli język systemowy nie jest dostępny logi zapisywane są w języku angielskim;
  • Kolejkowane faksy nie były widoczne do czasu restartu usługi;
  • Naprawiono błąd braku zmiany języka powiadomień w przypadku zmiany języka w konsoli;
  • Naprawiono błąd zawieszania usługi MTA w sytuacji gdy istniały wiadomości SMS do wysyłki;
  • Naprawiono konflikt instalacji z programem GFI MailEssentials;
  • Naprawiono błąd występujący podczas używania WSAPI, w którym informacja o nadawcy nie była przekazywana jako wartość TSID oraz jako informacja w usłudze CLIP;

GFI FaxMaker w wersji 20 wymaga nowego klucza – klucze w wersji 19 nie są kompatybilne z najnowszą wersją. 

Kategorie: Kategoria

Nowy model Exinda Hardware Appliances

wt., 04/12/2018 - 14:09

Mamy przyjemność poinformować o wyprowadzeniu na rynek dwóch zupełnie nowych urządzeń Exinda, Exinda EXN10064 i EXN12064

Urządzenia te wyposażone są w:
• Nowy procesor
Do 20.8x szybsze zapytania o analitykę danych
• Zintegrowane zabezpieczenia
Zabezpieczenia wbudowane bezpośrednio w hardware i oprogramowanie
• Dell PowerEdge serwer 14tej generacji
Wydajność pod względem analizy danych, sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego
Producent informuje, że najnowsze wersje EXN-10064 i EXN-12064 zastąpią istniejące urządzenia EXN-10063 i EXN-12063. W związku z tym dla starych modeli producent przewiduje:

• Koniec sprzedaży – 10 grudnia 2018 r
• End of Life (EOL) – 28 lutego 2022
Nowe modele Exindy będą dostępne w sprzedaży od 10 grudnia 2018 roku.

Więcej informacji na temat nowych urządzeń można znaleźć na stronie https://manuals.gfi.com

Kategorie: Kategoria

Webinarium PL: Czy Twoje środowisko IT jest bezpieczne? – przegląd narzędzi Sophos do symulacji ataków

czw., 29/11/2018 - 13:01

Ostatnie w tym roku polskojęzyczne webinarium producenta Sophos odbędzie się w piątek 7 grudnia 2018 o godzinie 11:30. Tym razem inżynier Joanna Wziątek zaprezentuje narzędzia stworzone przez Sophos służące do symulacji ataków, pozwalające na przetestowanie bezpieczeństwa każdej firmowej infrastruktury IT.

Podczas tego webinarium zostaną omówione następujące rozwiązania:

Sophos Tester, który pozwala symulować ataki takie jak np. CryptoLocker,
PhishThreat, który umożliwia sprawdzanie świadomości użytkowników poprzez spreparowane maile phishingowe,
Endpoint Detection & Response (EDR) pozwalający na analizę ataków w Państwa sieci.

Webinarium odbędzie się w piątek 7 grudnia 2018 roku o godzinie 11:30. REJESTRACJA

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału!

Kategorie: Kategoria

Ważna aktualizacja bezpieczeństwa dla Kerio Control!

czw., 29/11/2018 - 12:04

Producent rozwiązania Kerio Control udostępnił nową wersję oprogramowania, oznaczoną 9.2.8. Wersja ta jest wersją istotną z punktu widzenia bezpieczeństwa…ponieważ od tej wersji nastąpiła zmiana algorytmu szyfrującego stosowanego dotychczas z BlowFish na AES. Jest to podyktowane odkrytą podatnością na atak. 

Warto zauważyć, że podatność ta jest możliwa do wykorzystania tylko podczas zestawiania połączenia VPN i wymaga od atakującego ponadto wiedzy o stosowanym modelu urządzenia, systemie operacyjnym, używanych portach oraz adresacji IP. W przypadku używania rozwiązania Kerio Control bez obsługi połączeń VPN, podatność nie jest możliwa do wykorzystania.

Podatny na ataki protokół VPN występuje we wszystkich wersjach Kerio Control do wersji 9.2.7 włącznie. 

Poza aktualizacją oprogramowania na serwerze Kerio Connect, konieczna jest również aktualizacja klienta VPN. Jest to o tyle istotne, że wersja 9.2.8 jest ostatnią wersją, która wspiera klienty VPN w wersji niższej od 9.2.8. Kolejne aktualizacje Kerio Control będą umożliwiały korzystanie z klientów VPN w wersji 9.2.8 i wyższych.

Aby sprawdzić, z jakiej wersji klienta VPN korzystają obecnie podłączeni użytkownicy należy: przejść do zakładki Stan –> Klienci VPN –> kliknąć prawym przyciskiem myszy na dowolną istniejącą kolumnę –> w podmenu Kolumny należy zaznaczyć opcję pokazywania kolumny o nazwie Wersja. Konfiguracja przedstawiona jest na grafice poniżej:

Aktualizacja jest dostępna do pobrania pod adresem: http://www.kerio.pl/support/kerio-control

Poza wprowadzeniem nowego algorytmu szyfrowania aktualizacja wprowadza następujące zmiany i usprawnienia:

* Limitowanie łącza dostępnego dla konkretnego użytkownika
* Optymalizacja zużycia pamięci i poprawa płynności działania / zwiększenie szybkości połączenia VPN
* Podanie nazwy hosta dla klienta VPN jest od teraz obowiązkowe
– naprawiono dostęp do zakładki Użytkownicy i Grupy na IE 11
– naprawiono błąd polegający na nieodświeżaniu statystyk użytkowników
– naprawiono błąd występujący podczas instalacji klienta VPN w systemie Ubuntu 18.04 LTS w wersji 64-bitowej
– naprawiono błąd z obsługą ruchu VPN po uaktywnieniu weryfikacji dwuetapowej (2FA) w urządzeniach iPhone na systemie iOS 11.4.1
– naprawiono błąd związany z błędnym rozpoznawaniem nazwy hosta przy weryfikacji dwuetapowej (2FA)
– filtrowanie zawartości internetowej po słowie kluczowym nie zwraca już pustych wyników
– naprawiono błąd związany z brakiem aktualizacji szczegółów dotyczących użytkownika w zakładce Aktywne hosty

Kategorie: Kategoria

GFI Software ogłasza koniec wsparcia dla wybranych modeli Kerio Control Box

śr., 28/11/2018 - 11:05

Producent oprogramowania GFI Software™ ogłosił koniec wsparcia dla wybranych modeli Kerio Control Box. Poniżej zamieszczamy harmonogram wygaszania wsparcia.

 

Box    

Ostatnia nowa wersja oprogramowania dla boxa

Ostatni dzień, w którym możliwe jest wykupienie wsparcia dla licencji

Ostatni dzień świadczenia wsparcia technicznego

1110

30 listopada 2017

31 grudnia 2017

31 grudnia 2018

1120

30 listopada 2017

31 grudnia 2017

31 marca 2019

3110

30 listopada 2018

31 grudnia 2018

31 marca 2019

3120

30 listopada 2018

31 grudnia 2018

31 marca 2019

3130

30 listopada 2018

31 grudnia 2018

31 marca 2019

Ostatnią wspieraną wersją dla powyższych Kerio Control Box jest wersja 9.2.4.

Istnieje możliwość migracji z wymienionych modeli Kerio Control Box do wspieranej serii Kerio Control NG z WiFi – Kerio Control Hardware Appliances With Wireless.

Kategorie: Kategoria

IceWarp – obsługa webmail

pon., 26/11/2018 - 09:37

Zapraszamy do obejrzenia filmu instruktażowego z obsługi webmail serwera poczty IceWarp.

 

 

Kategorie: Kategoria

BackupAssist 365, czyli lokalna kopia danych z chmury

pt., 23/11/2018 - 14:29

BackupAssist 365 to aplikacja do tworzenia kopii zapasowych, która pozwala zachować lokalne kopie przechowywanych w chmurze danych. Dzięki temu dane, a zwłaszcza duże ich ilości, mogą być przywrócone natychmiastowo bez zakłóceń działalności.
W przypadku skrzynek pocztowych pobierane są wszystkie kontakty, spotkania, wpisy do dziennika, wiadomości e-mail i załączniki do wiadomości e-mail. Możesz pobierać elementy w oparciu o ramy czasowe określone podczas tworzenia zadania kopii zapasowej. W przypadku przechowywania w chmurze możesz wybrać pliki i foldery, których kopie zapasowe chcesz utworzyć.

Rozwiązanie z pewnością znajdzie zastosowanie dla tych, którzy potrzebują dostępu do danych z chwilą utracenia połączenia internetowego lub braku dostępu do serwisu chmurowego, w którym ich dane się znajdują.

BackupAssist 365 umożliwia:
– tworzenie lokalnej kopii zapasowej dla danych znajdujących Google Drive, Dropbox, OneDrive, SFTP lub WebDAV
– backupu skrzynek pocztowych Microsoft Office 365, Rackspace, Exchange, Gmail, Outlook lub z serwerów IMAP
– przygotowanie kopii zapasowych skrzynek pocztowych zgodnie z harmonogramem (kopie codzienne, tygodniowe, miesięczne)

BackupAssist 365 jest licencjonowany per użytkownik, roczny koszt licencji dla 1 użytkownika, to tylko 10,2 Euro!

Wymagania sprzętowe BackupAssist nie są wygórowane – oprogramowanie działa na dowolnym komputerze z systemem Winows7 lub wyższym.

Kategorie: Kategoria

Webinarium Sophos PL: Sztuczki i kruczki z XG cz. 2 – 10 rzeczy, których nie wiedzialeś o swoim XG

pon., 19/11/2018 - 13:36

Druga część polskojęzycznego webinarium dotycząca Sophos XG Firewall przed nami. Zapraszamy do udziału już w najbliższy piątek 23 listopada 2018 o godz. 11:30.

W tej części webinarium zaprezentowany zostanie szereg porad i wskazówek praktycznych dotyczących unikalnych funkcjonalności Sophos XG Firewall.

Tematy spotkania to m.in:

• CASB czyli Cloud Access Security Broker umożliwiający kontrolę aplikacji w chmurze,
Web Application Firewall,
• różne VPN‚y, a wśród nich RED, czyli sprzętowy VPN Sophos,
Synchronized Security poprzez Heartbeat – pełna automatyzacja.

Webinarium odbędzie się w piątek 23 listopada 2018 o godz. 11:30. REJESTRACJA

 

 

Kategorie: Kategoria

Ulepszony portal obsługi klientów GFI Software dostępny już wkrótce

pon., 19/11/2018 - 12:55

Wychodząc na przeciw oczekiwaniom użytkowników, producent GFI Software™ ogłosił, że 3 grudnia 2018 uruchomi ulepszony portal obsługi klientów, który będzie łatwiejszy w użyciu, a także przyczyni się do skrócenia czasu oczekiwania i rozwiązywania zgłoszonych problemów.

Nowy portal obsługi klienta oferował będzie:

  • bardziej intuicyjny interfejs klienta, służący do zgłaszania i zarządzania zgłoszeniami technicznymi,
  • linię eskalacji dla pilnych zgłoszeń i klientów premium,
  • dwustronną komunikację mailową z pracownikiem wsparcia technicznego,
  • szybszy czas pierwszej odpowiedzi na zgłoszenie we wszystkich kanałach wsparcia,
  • większą wydajność dzięki certyfikowanym pracownikom wsparcia znającym wszystkie produkty i pracującym we wszystkich strefach czasowych,
  • dogłębną znajomość produktów dzięki ciągłym szkoleniom pracowników wsparcia,
  • przyśpieszoną obsługę dla klientów premium i pilnych zgłoszeń,
  • śledzenie postępów dotyczących zgłoszenia w czasie rzeczywistym,
  • łatwiejszą możliwość oceny świadczonych usług.
Kategorie: Kategoria

Kerio Connect jako alternatywa dla Microsoft Exchange

śr., 14/11/2018 - 11:04

Dla tych którzy zastanawiają się nad zmianą serwera pocztowego Exchange na inny, zapraszamy do lektury artykułu, który ukazał się niedawno na portalu BrandsIT  i dotyczy oferowanego przez nas rozwiązania z zakresu poczty elektronicznej, czyli Kerio Connect

Kerio Connect – alternatywa do Exchange

Większość osób, którym zadasz pytanie – jaki znasz serwer poczty elektronicznej, bez wahania odpowie: Microsoft Exchange. Czasami jednak warto  zastanowić się czy nie mamy żadnej sensownej alternatywy? Mamy i to niejedną, co ważne, dużo tańszą i w wielu aspektach wydajniejszą i z ciekawszymi funkcjonalnościami – Kerio Connect.

Czym jest więc Kerio Connect? – Otóż jest to system poczty elektronicznej klasy biznesowej polecanej organizacjom od 10 do kilkuset użytkowników (zdarzają się oczywiście instalacje dla większej liczby kont, w tym przypadku są to instalacje Multi-Server, o których napiszę dalej), zawierający kalendarze, kontakty, zadania, notatki i chat dla użytkowników

Krzysztof Konieczny, Sun Capital Sp. z o.o., Prezes Zarządu, Wrocław Współpracujący z nami partnerzy bardzo często kupują dystrybuowany przez nas pakiet oprogramowania firm GFI Software i MailStore, aby za jego pomocą w modelu SaaS zapewnić usługę o bogatszej funkcjonalności niż popularne Office 365 czy Gmail. Dzięki temu, że poczta elektroniczna może być archiwizowana w profesjonalny sposób przez integratora, ale bez przesyłania danych do chmury publicznej, klienci mają zapewnione spełnienie jednego z kluczowych warunków stawianych przez RODO. Bardzo dobrym argumentem sprzedażowym jest to, że archiwizacja poczty w chmurze w prosty sposób może wpłynąć na znaczne zmniejszenie zapotrzebowania na przestrzeń dyskową na serwerach lub na inne usługi pocztowe.”

Bezpieczeństwo

Aspekt bezpieczeństwa jest coraz bardziej istotny w dzisiejszym świecie, w którym dane stają się najwartościowszym zasobem organizacji, które  nie mogą pozwolić sobie na utratę wizerunku i przestoje wynikające z ataków hakerskich. W serwer pocztowy Kerio wbudowano narzędzia antyspamowe umożliwiające automatyczne blokowanie nieznanych serwerów spamowych i jednocześnie tworzenie list zaufanych serwerów. W Kerio Connect wbudowany jest silnik antywirusowy Bitdefender, dzięki czemu środowisko informatyczne zabezpieczone jest przed zagrożeniami związanymi ze złośliwym oprogramowaniem, takim jak: wirusy, trojany, robaki, spyware i adware. Możliwe jest także blokowanie podejrzanych załączników. Kerio Connect stosuje szyfrowanie za pomocą znanych bezpiecznych  protokołów: SSL, S/MIME i Kerberos. Serwer pozwala na blokowanie adresów IP podejrzanych o próby odgadywania kont i haseł, pozwala na blokowanie kont użytkowników, na które ukierunkowano te ataki, a nawet pozwala na ustawienie braku blokowania dla prób z klientów lokalnych (gdy np. organizacja decyduje się na przeprowadzenie zaplanowanych testów penetracyjnych). Serwer umożliwia wykonywanie kopii zapasowej według ustalonej polityki – backup może być przyrostowy lub różnicowy, na żądanie lub według zadanego harmonogram bez konieczności zatrzymywania serwera.

Trzy podejścia do wdrożenia

Kerio Connect umożliwia trzy opcje wdrożenia, dopasowane do procesów biznesowych i posiadanej infrastruktury informatycznej. Najczęściej wybieranym rozwiązaniem jest Kerio Connect Single-Server – jak nazwa wskazuje – instalowanym na jednym serwerze. Kerio wspiera większość wersji systemów Windows (przy czym niekoniecznie musi to być Windows Server!), Linux i Mac, a także w zwirtualizowanych środowiskach Vmware lub Hyper-V. W dużych i nierzadko rozproszonych organizacjach, gdzie niezbędna jest skalowalność i wydajność rozwiązania, zastosować należy rozwiązanie instalowane na wielu serwerach – Kerio Connect Mulit-Server. Ciekawostką jest fakt, że możemy również „postawić” wersję chmurową hostowaną na środowisku partnera Kerio (czyli np. przez jakiegoś dostawcę usług internetowych czy centrum przetwarzania danych). Trzecią opcją jest korzystanie z wersji chmurowej hostowanej przez samo Kerio. Oczywiście możliwa jest integracja z usługami katalogowymi Apple Open Directory i Microsoft Active Directory. Kerio pozwala za pomocą darmowych narzędzi na migrację z środowiska Exchange, zgodnych z IMAP lub innych.

Co z końcówkami?

Niejeden użytkownik w organizacji ma określone preferencje co do klienta pocztowego. Niektórzy korzystają z Microsoft Outlooka od lat, inni są fanami Mozilla Thunderbird, jeszcze inni zaś preferują obsługę poczty przez aplikację webową. Connect zapewnia wsparcie dla pełnej gamy urządzeń stacjonarnych (z systemami Windows, iOS i Linux) oraz mobilnych— iPhony, telefony z systemem Android, tablety  – wykorzystując Exchange ActiveSync lub protokoły IMAP/CalDAV/CardD. Jest to o tyle istotne, że wiele organizacji wspiera filozofię BYOD – często osoby współpracujące świadczą usługi w ramach umów b2b i korzystają z własnego sprzętu – zarówno notebooków, jak i telefonu.

Krzysztof Mazurek, K2M, właściciel, Warszawa Oprogramowanie firm Kerio, GFI, IceWarp i MailStore, którego Sun Capital jest dystrybutorem, świetnie nadaje się do wdrożeń w placówkach sektora publicznego. Już teraz korzystają z niego liczne urzędy w całej Polsce oraz poważne instytucje. Jedną z nich jest chociażby Zamek Królewski w Warszawie, w którym obsługiwanych jest 250 kont pocztowych. Rozwiązania te cechują się wyjątkowym poziomem bezpieczeństwa, są też skalowalne, łatwo dostosować je do potrzeb użytkowników. W Polsce z powodzeniem łączone są ze sobą rozwiązania takie jakie Kerio Connect i IceWarp jako alternatywne serwery poczty i rozwiązania do archiwizacji Mailstore i GFI MailArchiver.

Czy warto?

Podsumowując – Kerio Connect to dojrzały produkt będący alternatywą dla organizacji chcących ograniczyć zarówno koszty zakupu w sektorze prywatnym, jak i publicznym –  koszt licencji serwera poczty Kerio Connect jest średnio 3 razy mniejszy niż koszt konkurencyjnego rozwiązania firmy z Redmont. Serwer poczty jest bezpieczny, łatwo konfigurowalny, elastyczny, pozwalający na korzystanie z poczty na praktycznie każdym z urządzeń. Dystrybutorem m.in. rozwiązań GFI Software, w tym  Kerio Connect, jest w Polsce wrocławska firma Sun Capital Sp. z o.o. (www.suncapital.pl). Jeśli chcesz spróbować, jak działa Kerio albo pobrać bezpłatną wersję serwera skontaktuj się za pomocą poczty elektronicznej: suncapital@suncapital.pl

 

 Źródło: https://brandsit.pl/kerio-connect-alternatywa-do-exchange/
Kategorie: Kategoria

Webinarium PL: Sztuczki i kruczki z XG cz. 1 – Przegląd Sophos XG Firewall

śr., 07/11/2018 - 11:46

 

Kolejne z cyklu webinariów Sophos po polsku, zatytułowane „Sztuczki i kruczki z XG cz. 1 – Przegląd Sophos XG Firewall” odbędzie się w piątek 9 listopada 2018 o godzinie 11:30. Zapraszamy do wzięcia udziału!

Sophos XG Firewall zapewnia kompleksową ochronę sieciową następnej generacji, która ujawnia ukryte i blokuje dotąd nieznane zagrożenia oraz automatycznie reaguje na incydenty. Dowiedz się więcej na temat tego rozwiązania podczas webinarium z inżynierem Sophos, Panią Joanną Wziątek.

Zagadnienia, które zostaną omówione podczas webinarium:

• Dlaczego Sophos XG Firewall jest inny?
• Na czym polega koncepcja Synchronized Security i jak funkcjonuje ona w XG?
• Sandstorm – piaskownica w wydaniu Sophos.
• Praktyczne raporty bezpośrednio na urządzeniu.

Webinarium odbędzie się w piątek 9 listopada 2018 o godz. 11:30. REJSTRACJA

Kategorie: Kategoria

Nowe funkcje IceWarp Mail Server w wersji 12.1.1

pt., 26/10/2018 - 15:01

Najważniejszą z nowości wprowadzonych w wersji 12.1.1 IceWarp Server jest integracja funkcji e-mail i TeamChat. Od teraz użytkownicy mogą dzielić się wersjami roboczymi i wiadomościami przychodzącymi w ramach czatu, a nawet wspólnie z kolegami redagować nowe szkice maili. Co więcej, kiedy dana wiadomość jest już gotowa można ją przesyłać z i na TeamChat.

Kolejną nową funkcjonalnością serwera IceWarp jest weryfikacja dwuetapowa - logowanie do systemu odbywa się za pomocą hasła oraz kodu pochodzącego z wiadomości SMS lub aplikacji IceWarp Authenticator App, co znacznie minimalizuje ryzyko niechcianego dostępu do konta pocztowego, zwiększając jego bezpieczeństwo.

Dzięki wersji 12.1.1 użytkownicy mogą w łatwy sposób zaplanować spotkania wewnątrz i poza firmą. Innowacyjny kalendarz IceWarp znajdzie dogodny przedział czasowy dla wszystkich zaproszonych na dane spotkanie osób – oszczędność czasu gwarantowana.

Nowością jest także opóźniona wysyłka wiadomości – od teraz użytkownik ma dodatkowe 5 sekund zanim e-mail zostanie wysłany, co może zapobiec wysłaniu nieukończonej lub źle zredagowanej wiadomości, a nawet takiej, która nie powinna zostać wysłana wcale.

W wersji 12.1.1 udostępniono IceChat na urządzenia mobilne z systemem operacyjnym Android, co więcej od teraz użytkownicy IPhone’ów skorzystają z rozmów audio i wideo.

W najnowszej wersji serwera IceWarp zaprezentowano również udoskonalone arkusze kalkulacyjne – dodano możliwość korzystania z tabel przestawnych i makr, wprowadzono również tryb „Recenzji”, aby użytkownicy mogli zobaczyć wszystkie zmiany dokonane w danym pliku.

Więcej informacji o IceWarp Server znajdziesz na naszej stronie.

 

Źródło: https://blog.icewarp.com/icewarp-12-1-1-update/

 

 

Kategorie: Kategoria

Strony

Dane kontaktowe

Sun Capital Sp. z o.o. 
ul. Ołtaszyńska 92c/6
53-034 Wrocław

tel. +48 071 707-03-76
tel. +48 071 360-81-00

suncapital[at]suncapital.pl

https://www.suncapital.pl

Subskrybuj nowości

Newsletter obsługiwany przez sendingo