Od ponad 20 lat dostarczamy naszym klientom i partnerom zaawansowane technologie i usługi związane z cyberbezpieczeństwem.
Nasze doświadczenie oraz stały rozwój kompetencji pozwala sprawnie dopasowywać ofertę produktową i usługi klientom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Jesteśmy także partnerem technologicznym przy dużych projektach korporacyjnych. Nasi pracownicy posiadają odpowiednią wiedzę i umiejętności poparte certyfikatami, by móc sprawnie pomóc przygotować Twoją organizację do wdrażanych zmian prawnych w Polsce.
Zapoznaj się z możliwościami współpracy i zapraszamy do kontaktu:
*Na życzenie klienta podpisana umowa o zachowaniu poufności uzyskanych informacji
1) Bezpłatna analiza potrzeb, analiza ryzyka i usług w zastanej infrastrukturze technologicznej klienta (konsultacje w umówionym telefonicznie/mailowo terminie)
2) Raport po przeprowadzonym audycie wewnętrznym z sugestią zmian, poprawy, wskazaniem braków oraz luk w systemie bezpieczeństwa firmy
3) Rekomendacja dla ustawowo wymaganych dokumentów i certyfikacji dla bezpiecznego funkcjonowania firmy w przestrzeni prawnej i technicznej.
4) W przypadku potrzeby zmian, przygotowanie pakietu ofertowego produktów i usług z zakresu rozwiązań technologicznych wymienionych w tabeli. Z opcją rozliczeń miesięcznych i rocznych.
5) Ustalenie planu wdrożenia i wdrożenie zaakceptowanych przez klienta rozwiązań
6) Szkolenie i wsparcie technologiczne dla wskazanych osób w firmie, sprawujących opiekę nad wdrożonymi rozwiązaniami
7) Przygotowujemy naszych klientów do audytu zewnętrznego zgodnego ze standardem dla normy ISO 27001
8) Pomagamy wdrożyć w firmach i instytucjach przepisy, dokumentację dla regulacji określanych „Sygnalista”
9) Dajemy pomoc techniczną w ramach subskrypcji i umów sprzedanych produktów oraz usług
10) Szkolenia i system edukacyjny awareness dla personelu, testowanie podatności, monitorowanie zagrożeń z opcją stałej kontroli zagrożeń w sieci
Nowoczesne i efektywne technologie
W naszej ofercie znajdują się jedynie sprawdzone produkty, które oferujemy naszym klientom z trójstopniowym wsparciem technicznym (SunCapital support, dystrybutor wsparcie techniczne, producent helpdesk).
Oferujemy naszym partnerom i klientom tylko takie produkty, których sami używamy, jesteśmy pewni i możemy zapewnić profesjonalne wsparcie techniczne. Gwarancją skutecznego procesu wsparcia technicznego dla naszych rozwiązań są realizowane certyfikacje produktowe naszego teamu.
Szkolenia produktowe i szkolenia z cyberbezpieczeństwa dla kadry pracowniczej
Partnerom i klientom oferujemy pakiet szkoleń technicznych rozwiązań znajdujących się w naszej ofercie. Są to szkolenia kierowane dla pracowników, którzy po stronie klienta mają odpowiadać za administrowanie i zarządzanie kupionymi od nas rozwiązaniami.
Dbamy także o odpowiednie budowanie świadomości zagrożeń ukierunkowane na pracowników komputerowych. W obecnym czasie większość ataków na firmy realizowane jest poprzez nieuważnych lub niewystarczająco wyedukowanych pracowników. Nasza oferta szkoleniowa ma przeciwdziałać podatnościom z wektora ataków ludzkiego. Szkolenia realizujemy w atrakcyjnej formie prelekcji, aplikacji VR, ankiet i testów.
Dla naszego autorskiego rozwiązania szkoleniowego Company(un)Hacked budujemy kanał partnerski i system szerokiej edukacji awareness. Zainteresowane firmy zapraszamy do współpracy.
Jesteśmy tam gdzie potrzebuje nas partner i klient
Naszą pracę realizujemy zdalnie z biura we Wrocławiu. Zgodnie z życzeniem klienta: konsultacje, ofertowanie produktowe, POC, audyt, szkolenia, konsultacje technologiczne, możemy realizować we wskazanym przez klienta miejscu.
Zagadnienie | Usługa/produkt | Czas realizacji | Możliwy POC | Roczne/miesięczne | Szkolenie/support |
---|---|---|---|---|---|
Analiza potrzeb/ryzyka | Bezpłatne konsultacje | Ustalony termin | Brak | R/M | Brak |
Wszytstko od „0” | Pakiet dopasowanych rozwiązań | Zgodnie z założonym planem | TAK | R/M | TAK |
Ochrona na brzegu sieci | UTM SOPHOS lub inny, w tym AccessPointy, switche, VPN’y sprzętowe i software’owe | Do 5 dni roboczych | TAK, dla wersji software appliance | Miesięczne dla software appliance i roczne dla hardware | TAK, certyfikowany inżynier |
Audyt i podatność dla normy ISO27001 |
Usługa i/lub produkt (plan audytowy) | Do 5 dni roboczych | TAK | Miesięczne | Tak, wsparcie partnera |
Kampanie podatności na phishing | Phish Threat/KnowBe4/Phished | Do 5 dni roboczych | TAK | SOPHOS M/R pozostałe rocznie | TAK |
Sygnalista | Sygnanet | Do 3 dni roboczych | Szkolenie bezpłatne i okres próbny | Roczne | TAK |
Backup (macierze, NAS’y, urządzenia dla backupu dla taśm …) | Szeroka lista produktów software i hardware. Oferta przygotowana na podstawie analizy potrzeb klienta | Od 1 do 10 dni roboczych | Tak w większości przypadków | R/M | TAK |
Zarządzanie i backup energii dla serwerowni, szaf serwerowych, stacji roboczych, serwerów, maszyn wirtualnych, serwerów poczty | Szeroka lista produktów software i hardware. Oferta przygotowana na podstawie analizy potrzeb klienta | Od 1 do 10 dni roboczych | Tak w większości przypadków | Roczne i jednorazowe w przypadku sprzętu | TAK |
EndPoint z XDR dla stacji roboczych i serwerów (antyransomware) | SOPHOS Central oraz inne produkty, dobrane dla potrzeb i wymogów klienta | Od 3 do 5 dni roboczych | TAK | R/M | TAK |
MDR | SOPHOS MDR | Od3 do 5 dni | NIE | R/M | TAK |
MDM – zarządzanie urządzeniami mobilnymi, zarządzanie urządzeniami Apple | SOPHOS Mobile | Od3 do 5 dni | TAK | R/M | TAK |
Ochrona poczty | Sprzetowe, cloud, onpremise. Dla AV i AS, różne rozwiązania | Od 5 do 10 dni roboczych | TAK | R/M | TAK |
Serwer poczty, usługa maila biznesowego we własnej domenie | Serwery poczty on-premise, serwery poczty cloud, usługa poczty i pracy grupowej w tym pakiety office, komunikatory firmowe, dokumenty … | 0d 3 do 10 dni roboczych | TAK | R/M | TAK |
Archiwizacja poczty | Rozwiązania dla serwerów poczty on-premise, office365, Gmail, innych, zarządzanie archiwami PST | 0d 3 do 5 dni roboczych | TAK | Roczne | TAK |
Szyfrowanie | Szyfrowana poczta, zarządzanie szyfrowaniem na komputerach | Od 3 do 3 dni roboczych | TAK | R/M | TAK |
Network Access Control | Nacview | Od 5 do 10 dni roboczych | TAK | Roczne | Tak, poprzez partnera |
Stały monitoring sieci pod kątem podatności | Różne rozwiązania | Od 5 do 10 dni roboczych | TAK | R/M | Tak, poprzez partnera |
Dodatkowe uwierzytelnianie dla usług i serwisów | Sprzętowe, software’owe i usługowe rozwiązania | Od 5 do 10 dni roboczych | TAK | R/M Jednroazowy | Tak, poprzez partnera |
Szkolenia awareness | Szkolenia w formie prelekcji, szkolenia online, szkolenia video, Company(un)hacked szkolenie na okulary VR. Dopasowanie pakietu szkoleniowego dla potrzeb odbiorcy | Terminy do indywidualnego ustalenia | DEMO | R/M | TAK + Raportowanie |